A kiválasztott gyártónak nem található terméke az adatbázisunkban.
A megalakulásról
Küldetésünk
MBIK Cselekvési Program
Kiállítások, rendezvények
Szolgáltatásaink
Kapcsolat
Sajtószoba
Galéria
Karrier
RS Story
Pályázatokról általában
GOP
TÁMOP
KMOP
A kiállításról
A kiállításról gyártóknak
Jelentkezés a kiállításra
Letölthetõ jelentkezési lap
Alaprajz
Bútorajánló Magazin Médiaajánlat
Trendlakás Médiaajánlat
Szolgáltatásaink - Garanciális, vevõszolgálati tanácsadás

Vevõszolgálati üzletágunk a bútorgyártással és bútorforgalmazással kapcsolatban keletkezett vevõszolgálati ügyekben jár el és képviseli ügyfeleit. A képviselet kiterjed: a gyártó által legyártott és kereskedelmi forgalmazásban értékesített valamennyi termékre a megbízás hatályba lépését követõen, illetõleg eseti megbízás alapján az azt megelõzõ idõszakra is.

A multik térhódítása révén megváltozott fogyasztói magatartás miatt semmiképpen nem kerülhetõek el azok a fejlesztések, amelyek nélkül ma már nem lehet a piaci igényeknek megfelelõ terméket gyártani.

Ma már nem elégséges csupán divatos, praktikus, kényelmes bútort gyártani, azt szakszerûen be kell csomagolni, ahhoz mellékelni kell egy megfelelõen megszerkesztett katalógust vagy terméklapot, vásárlói tájékoztatót, egy jogszabályilag korrekt módon megszerkesztett garanciajegyet, és biztosítani kell a vevõszolgálati hátteret is. Köztudott, hogy szinte valamennyi magyar gyártónak jelentõs az elmaradása ezen a téren. Legyen kicsi vagy nagy, tõkeerõs vagy tõkeszegény, minden magyar cégnek megfelelõ alapossággal kell felkészülnie a fejlesztésekre, jelentõs összegeket fordítva a felzárkózásra. Azok a cégek válnak az igazi nyertessé, amelyek képesek ezt legkorábban megtenni, mert kevesebb kifogást kell eltûrniük a fogyasztóktól és mihamarabb elkerülik az ütközést a hatóságokkal.

A továbbított panaszok, illetve garanciális bejelentések egy informatikai rendszerben kerülnek felvezetésre, egyaránt megtekinthetõek mind a megbízó és annak garanciális javítója, mind a vevõszolgálati üzletágunk által. A rendszer üzenõ ablakain keresztül lehetõvé teszi - az adott ügyhöz kapcsolódóan - az új információk gyors átadását, így a panasz megoldása a rendszeren belül nyomon követhetõ.

Kézi raktárat biztosítunk, melyben szakértõ munkatársak látják el a cseredarabok, pótlások beérkeztetésének és a vevõ vagy megbízottja részére történõ átadásának, továbbá a problémás bútorok átvételének és kezelésének feladatkörét, biztosítva e tevékenyéghez szükséges területet.
Cégünk a kifogásolt termékre vonatkozó panaszkivizsgálást és szakérõi szinten történõ minõsítését eseti megbízás alapján végzi el.

Egyedi megállapodás keretében Cégünk vállalja - vállalkozó bevonásával -, hogy a kifogásolt termék kiszállítását, illetve adott helyszínen történõ garanciális javítását. Tanácsadást végzünk jótállási jegyek, összeszerelési útmutatók, használati- és kezelési útmutatók hatályos jogszabályok és EU normák szerinti kidolgozásához.

A hatósági vizsgálatok (Fogyasztóvédelmi Felügyelõség), Budapesti Békéltetõ Testület) során képviseljük partnereinket (dokumentálva az ügyintézést) közremûködve jogi képviselõinkkel.

Fenti szolgáltatásokat az MBIK Magyar Bútoripari Innovációs Központ Zártkörûen Mûködõ Részvénytársaság részvényesei részére kedvezménnyel kínálja.